Atsakymas #1:
Ši problema buvo ir man aktuali – išbandyta daugelis būdų: vizitinės, skrajutės, plakatai, lauko reklama. Turiu pripažint, kad visos nublanksta prieš Google adwords – investuoti į mėnesį nei daug, nei mažai – apie 2 – 3 k. litų(priklausomai nuo veiklos sferos), bet įmonė tikrai pritrauks ženkliai daugiau klientų, nei naudojantis visais kitais būdais. Tikslingiausia, ne pirkti iš tarpininkų šią paslaugą, tačiau patiems mokytis ir dirbti su ja – taip galima sutaupyti net iki 40 proc. lėšų.
Atsakymas #2:
O kas potencialūs klientai? Ar žinote savo potencialius klientus: ką jie veikia, kokie jų laisvalaikio pomėgiai, kaip jie gauna, ieško informacijos?
Žinodami, išanalizavę visa tai ir suprasti, kaip pasiekti klientus.
Žinoma, visų pirma, visagalis Google. Tam, kad jus rastų, turite turėti savo interneto puslapį ir gerai susitvarkyti seo (search engine optimization).
Jei esate jauna įmonė ir neturite daug lėšų rinkodarai, stenkitės išnaudoti visas nemokamas priemones: forumus, straipsnius, renginius ir kt.
Asta yra šio puslapio administratorė. Atsakymai į klausimus yra paremti ekspertinėmis žiniomis ar internete prieinama informacija.