Pats svarbiausias dalykas pradedant bet kokį verslą – pasverti riziką. Prieš pradedant prekybo s verslą pirmiausia reikia susidaryti verslo planą, kurio labai svarbu laikytis (pasaulyje net 90% iš pradėjusių prekybininkų per metus bankrutuoja). Tuomet reiktų apgalvoti, kas yra jūsų vadinamoji “target audience” – žmonės, kuriems jūsų produktas turėtų būti aktualus ir reikalingas. Ir žinoma, turite turėti atliekamų pinigų, kuriuos galėtumėte investuoti į verslą, nes jų tikrai prireiks. Atlikę minėtus dalykus, juos apmąstę ir gerai apsvarstę jau galite pradėti galvoti, kaip pateiksite savo produktą pirkėjams, kur ir kam jis labiausiai reikalingas, kur vykdysite prekybą, ar tokiai prekybai reikalinga licencija, ar galite dirbti vienas, ar reikės pagalbininkų ir t.t.
Asta yra šio puslapio administratorė. Atsakymai į klausimus yra paremti ekspertinėmis žiniomis ar internete prieinama informacija.